piątek, 2 stycznia 2015

Pierwszy raz ...

Hej jestem Oliwia, mam 13 lat, jest to mój pierwszy blog. Będzie on w szczególności o filmach, ale także może pojawić się muzyka oraz książki. 
A więc może trochę o mnie, chodzę do 1 klasy gimnazjum ( męczarnia ).
Interesuje się muzyką, i wszystkim co jest z nią związane.  Czasami też gram w CS i MineCraft'a. Uwielbiam Dary Anioła ♥ oraz Igrzyska Śmierci ♥. Filmy to moja druga miłość ( dziwne ? ). A w szkole idzie mi chyba nieźle, zdarzają się czasem 2, ale myślę że jestem dobrą uczdennicą, Najlepiej idzie mi chyba z Matematyki i Informatyki ♥. Jestem jedynaczką, ale jednak nie mam spokoju, ponieważ moim sąsiadem jest kuzyn, który cały czas u mnie siedzi :c. Myślę że na blogu pojawi się:
  • Top 30 komedii 
  • Top 30 najciekawszych romansideł ( tak bardzo )
  • Top 20 ciekawych horrorów 
  • Top 10 książek dla młodzieży 
  • Filmy 2015
I wiele wiele innych wpisów, mam nadzieje że będzie jakaś grupka czytelników. Jeżeli macie jakieś swoje pomysły na wpisy, to piszcie w komentarzach. Mam nadzieje że ten pierwszy wpis na moim pierwszym blogu nie był taki zły. A więc do następnego Pozderki ( Wtf ? pozderki ?)    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz