sobota, 21 lutego 2015

Szokoled poleca ...

Hej ?!
Hmm.... Strasznie mała aktywność... Ostatni post(?) .... Udostępniajcie(?) ....
W tym poście postanowiłam wam polecić kilka filmów w których się zakochałam *-*, nie będą to filmy z poprzednich postów (chyba). Będą to tytuły filmów które ni pojawiły się w postach na moim blogu...
Myślę że też je pokochacie miłego oglądania .... >.<

1. Love, Rosie 
Moja ocena: Mega film *-*, (nie czytałam książki ale, zamierzam, jutro porawdopodobnie ją kupie), po obejrzeniu filmu czułam się w rozsypce, tak się wkręciłam w film. Może i film był przewidywalny ale muzyka, klimat, obraz, główne role, to wszystko sprawiło że film wyszedł niebywale dobrze.
Fabuła: Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy Alex wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile. 
Główni Aktorzy: Rosie - Lily Collins  Alex - Sam Clafin
Premiera: 5 grudnia 2014 rok



2. Step up All in 
Moja ocena: Cóż mogę innego powiedzieć kolejna za****** część step up. Film dostarcza świetnej choreografii, dobrej muzyki, fajnych bohaterów, uczy o pasji do tańca a w tym też bohaterstwa i egoizmu aż po marzenia, niezależnie od przeszkód warto je spełniać *-*.
Fabuła: Uczestnicy turniejów tanecznych z poprzednich części serii (Sean, Andie, Moose, Jenny Kido, Eddy, Camile, Cason, Hair, Monster, Vald, bliźniaki Santiago) stają do rywalizacji we wnętrzach luksusowego hotelu Valhalla w Las Vegas.
Główni Aktorzy: Sean - Ryan Guzman   Andie - Briana Evigan    Moose - Adam Sevani
Premiera: 18 lipca 2014 rok 


3. Fun Size, szalone Halloween
Moja ocena: Jak zobaczyłam tuż po włączeniu, że to film produkcji nickelodeon będzie ,, dziwny " ,, dziecinny " ale jednak nie film okazał się mega :) dostarczył mi dużo pozytywnej energii, ogląda się też przyjemnie. 
Fabuła: W trakcie imprezy Halloween nastolatka gubi młodszego brata. Musi go odnaleźć nim o zaginięciu dowie się matka. 
Głowni Aktorzy:  Wren - Victoria Justice     Albert - Jackson Nicoll    Roosevelt - Thomas Mann
Premiera: 25 pażdziernika 2012 rok


4. Diabelska plansza Ouji
Moja ocena: Oglądałam to samo więc muszę przyznać że napięcie trzyma. Film oceniam jako dobry, poniekąd także dlatego że lubię takie okultystyczne klimaty. Nie był to dość straszny film, ale lubię takie :) ^^
Fabuła: Kiedy grupa nastolatków bawi się tablicą do wywoływania duchów, sprowadza na siebie nadprzyrodzone siły.
Głowni Aktorzy: Laine - Olivia Cooke   Arah - Ana Coto     Trevor - Daren Kagasoff     
Premiera: 24 pażniernika 2014 rok


Na dzisiaj to tyle, mam nadzieje że spodobają wam się filmy które polecam, wiadomo każdy ma swój gust ale może aż tak bardzo się nie różnie MIŁEGO OGLĄDANIA :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz